SORTIDA A BARCELONA

Aquest divendres 28 de gener, els inens i nenes de cicle mitjà i cicle superior van anar a Barcelona, al Museu d’Història de Catalunya.

Van poder fer un recorregut on oferia una visió transversal de la història visitant les dues plantes dedicades a l’exposició permanent.

A través de la vida quotidiana i dels habitatges, van poder fer una passejada per tota la història, des de l’antiguitat fins a l’actualitat. Els principals temes que vam treballar van ser:  les primeres formes d’habitatge de l’edat del bronze, com eren les cases romanes,   les cases dels pagesos a inici de l’edat mitjana, els castells dels senyors feudals i les cases artesanes de les ciutats del final de l’edat mitjana,  les masies dels pagesos en època moderna i finalment les cases del passat segle XX.

Alumnes de cicle mitjà

Alumnes de cicle superior