DIJOUS LLARDER PRIMÀRIA 2023

Hem celebrat el dijous llarder fent una sortida que ens ha ocupat gairebé tot el dia.

Al matí iniciant la caminada des de l’escola i passant per la plaça i el carrer Berga ens hem dirigit cap a la Font de la Casanova, on hem esmorzat. Seguidament hem tret el cap  a la Casa Nova de Coll de Ram. Hem retrocedit un tros i ens hem encaminat cap a la masia de “Gavarresa“, on molt generosament ens han deixat  l’espai dels voltants de la casa.

El temps ens ha acompanyat i hem pogut jugar amb la colla lliurament a jocs ben variats, per totes les edats i tots els gustos.

A la tornada hem seguit un itinerari diferent, fent un tros del carrer nou de Sant Adjutori, per arribar just a temps a l’escola per anar cap a casa.

(Cliqueu damunt la foto per veure’n moltes més )