CAVES CODORNIU

El dia 2 de novembre vàrem anar a St. Sadurní d’Anoia a visitar les “Caves Codorniu”.

A l’excursió hi havien els alumnes de cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior.

A la sortida ens van explicar com s’elaborava antigament els caves i vins, també ens van posar un vídeo amb 3D que ho explicava tot el procés des de la vinya fins arribar a les caves.
Una altra activitat va ser saber distingir les diferents olors que fa cada raïm. N’hi havia de 6 tipus: una era com l’olor del préssec, una altra a les fruites del bosc, a la del meló, a la del pomelo,… i la que ens va agradar més va ser la que feia olor a “xuxes”.
També vam poder visitar les caves subterrànies, on vam haver de baixar per unes escales molt dretes i fosques, fins arribar a uns 20m sota terra. Allà ens van passejar amb un trenet.

Per últim vam anar a una sala on esns van convidar a una mica de most acompanyat d’unes galetes.

Alumnes de sisè (Jan, Genís i Ot)