UN ALUMNE DE 6è ÉS EL 1r FINALISTA D’UN CONCURS DE DIBUIX AL DIARI ARA.

Aquest divendres, dia 18 de novembre, en Pau Bou ha anat a recollir el premi com a 1r finalista del concurs de dibuix del DIARI ARA.

Fa uns dies, a l’escola tots els alumnes de cicle superior, dins de l’àrea de tutoria vam treballar el tema de LA SALUT MENTAL.
Ens va sortir l’ocasió de poder participar en un concurs del DIARI ARA  amb la col.laboració d’UNICEF Comitè de Catalunya,  on havíem de representar en un dibuix què era per nosaltres la SALUT MENTAL, i així ho vam fer. Vam enviar tots els dibuixos al diari i al cap d’uns dies ens van dir que en Pau Bou havia sigut el 1r finalista de tots els dibuixos que s’havien presentat.
Aquest diumenge dia 20 de novembre, en motiu del Dia Mundial de la Infància, publicaran en el DIARA ARA, un diari especial on les fotografies desapareixeran i seran substituïdes pels dibuixos guanyadors del infants participants. Per tant si voleu veure el dibuix d’en Pau, ja sabeu, compreu el DIARI ARA.

Moltes felicitats Pau, estem molt contents i contentes per aquest premi i reconeixement.