SIMULACRE EMERGÈNCIA I VISITA BOMBERS

Avui mentre fèiem classe al matí ha sonat l’alarma d’emergència i seguint les indicacions que ja havíem treballat prèviament a l’aula ens hem reunit al pati. Una vegada feta la valoració de com havia anat, han aparegut els bombers de Prats que havien rebut l’alarma i ens han portat el camió a la pista del pati. Els hem rebut amb molta emoció i després ens han ensenyat el camió, les eines, la vestimenta i ens han explicat moltes coses de la seves tasques que en són moltes més de les que coneixem i molt importants. Finalment, ens han deixat emprovar el casc i la jaqueta i fer proves de llançament d’aigua amb la mànega!

Tot l’equip de mestres i alumnes volem donar les gràcies als bombers de Prats per la seva col·laboració i dedicació en una activitat molt enriquidora i que ha servit per donar sentit al simulacre d’evacuació de l’escola!

Cliqueu la imatge!!