SESSIÓ CONJUNTA DE IOGA

El dimecres al matí, després del pati, tot l’alumnat de l’escola, ens vam trobar al gimnàs per fer l´última sessió de ioga, acompanyats per la Mònica i l’Íngrid.

Aquestes sessions les hem pogut realitzar gràcies a la subvenció gestionada per l’ajuntament d’Olost.

Hem realitzat 9 sessions de ioga per a tots els grups de l’escola des de P4 a 6è i els docents.

Les nostres sessions sempre començaven  amb aquest mantra: ESCOLA FELIÇ, MÓN FELIÇ

Els objectius principals són:

• Aprendre tècniques i dinàmiques del ioga i la meditació que ajudin a reconèixer, adonar-se i regular creativament els impulsos, les emocions, els pensament, les accions.
  • Trobar l’actitud més adient per a cada moment: calma i concentració per a una prova, silenci per a escoltar, energia i cos despert per a emprendre alguna activitat, serenitat i humilitat per a gestionar un conflicte o situació difícil.

En aquest vídeo podreu gaudir d’alguns dels moments de la sessió.

Moltes gràcies Íngrid i Mònica pel vostre càlid guiatge.