PREMIATS CONCURS DE DIBUIX OSONA CONTRA EL CÀNCER

El curs passat vam participar en les activitats organitzades per l’entitat “Osona contra el càncer”, vam gaudir d’un espectacle de titelles on ens explicaven hàbits saludables i nosaltres vam fer uns dibuixos relacionats amb el tema.
Entre tots els alumnes de la comarca d’Osona que hi van participar, n’hi ha hagut dos de la nostra escola que han estat premiats pels seus dibuixos, en Nil Anharro de CM, ha obtingut el segon premi pel missatge que transmet el seu dibuix i la Meritxell Suriñach de CS, ha obtingut un accèssit per la seva originalitat.
Avui han vingut representants de l’organització a fer l’entrega dels premis.
Felicitats Nil i Meritxell!