PREMI ESCOLA AGRICULTURA I ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA

Benvolguts,

A les acaballes del curs passat, vàrem presentar un projecte liderat per la mestra Joana Casals  titulat “La biodiversitat, recuperació i cultiu de varietats locals a l’hort de l’escola” al premi Escola agricultura i alimentació ecològica creat per la Generalitat de Catalunya (Departaments d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i Educació) i l’Associació Vida Sana.

S’hi van presentar 22 projectes i l’escola junt amb l’Institut Arquitecte Manuel Raspall i l’escola Finestres han sigut seleccionats.

Avui hem anat a l’escola Mare de Déu de la Mercè de Sant Ramon a recollir el tercer premi.

Estem molt contents i és un gran reconeixement a un projecte de molts anys.

Us deixem una petita presentació perquè us feu una petita idea del projecte.