POSEM L’AQUARI EN MARXA!

Aquest estiu la Meritxell ha cuidat els peixos de l’escola. El fregavidres, va ser l’únic peix que va sobreviure de tots els que teníem el curs passat, perquè hi va haver una contaminació anònima de l’aquari.
Abans que acabés l’estiu, la Meritxell i els seus pares van comprar 12 peixos per dur a l’escola, 4 Neos, 2 Platys, 4 Cua d’espasa i 2 Corydora albina.
Ara, l’aquari ja està en acció! A veure què passarà!
El menjar dels peixos són unes boletes minúscules, amb molt poca quantitat i 2 cops al dia ja en tenen prou. El fregavidres menja algues, com que ara l’aquari és molt net, li donem un quart de pastilla cada dos dies, així va netejant i no pateix gana.
Meritxell, Jana, Joel Gómez i Eila.