L’IL.LUSTRADORA CRISTINA LOSANTOS

El divendres 21 d’abril tot l’alumnat de l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi, per aquest motiu hem tingut el plaer de conèixer en persona la il.lustradora professional Cristina Losantos, llicenciada en Belles Arts i coneguda actualment per les seves col.laboracions amb el diari Avui i a les revistes infantils i juvenils de Cavall Fort i El Tatano.

Per començar, la Cristina ens ha explicat com s’elabora un llibre i quines persones s’encarreguen de fer-ne cada part. Seguidament, ens ha mostrat la tècnica que ultilitza per dibuixar i els passos que segueix fins aconseguir el resultat final. També ens ha ensenyat, tot dibuixant, com dona vida als seus personatges i de quina manera aquests poden transmetre diferents emocions als lectors.

Hem quedat ben bocabadats amb els seus dibuixos!

Cliqueu aquí per veure les fotos!