IOGA COMPARTIT

Amb l’activitat de ioga que realitzem a l’escola amb la Mònica i l’Íngrid aprenem a dedicar un espai de temps per la cura del cos i la ment, i a incorporar col·lectivament eines que facilitaran el benestar i, actituds saludables davant la vida. Es treballa el cos, la respiració i bons hàbits de relaxació i atenció plena. Ho fem a través del joc, expressió corporal i música.

El ioga compartit amb altres companys dels cicles de l’escola ens permet crear vincles i gaudir estant junts de forma relaxada. Gaudint d’aquests bons moments, s’afavoreix la confiança, la comunicació i cooperació, reforçant vincles afectius entre uns i altres. Una activitat molt bonica que la podeu gaudir a través de les fotos que us adjuntem!