FESTA FINAL DE CURS AFA-ESCOLA

El divendres 16 de juny es va realitzar la Festa de final de curs  organitza per l’AFA i l’escola.

Sempre es una festa molt emotiva, sobretot per l’acomiadament que es fa als alumnes de 6è  però ,a més a més ,aquest any hem comptat  amb l’afegit que es jubilaven dues mestres amb una llarga trajectòria aquí al centre: la Montse i la Lurdes.
Els alumnes i les mestres se’n van emportar uns bons regals de part de l’AFA i com no podia ser d’una altra manera, l’esperada LLibreta de la Vida, on a través de fotos, dibuixos o textos queda ben reflectida la seva evolució i el seu pas per l’escola.

Com que les imatges valen més que les paraules, aquí teniu un recull dels moments més destacats de la Festa.

Després de les paraules de la directora va començar el tradicional Passadís

Cançó dedicada als alumnes de 6è

La cançó dels de 6è per l’escola

Detall Afa i paraules pares/mares.

Paraules de comiat de la Lurdes

Paraules de comiat de la Montse

Dansa Final