FESTA FINAL DE CURS 2019

Novament s’acaba un curs escolar . Enguany aquest final  és especial perquè la Maria,la nostra estimada companya i mestra dels més petits, inicia una nova etapa en la seva vida personal que esperem que gaudeixi al màxim , tant com ho ha fet amb  la companyia dels més petitons durant els seus 24 anys d’estada a la nostra escola.

Maria ,per nosaltres sempre seràs la “Maria mestra”, una mestra exemplar, amb paciència i amorositat, una mestra que de ben segur els més petits innocents no et recordaran, però indirectament, en un raconet del seu “jo” , es mantindrà guardat per sempre l’oferiment del teu granet de sorra.

24 anys han sigut de dedicació plena, acompanyant i guiant en el pas més gran, més dur i més important de la seva infantesa, iniciar-se en el camí de l’educació amb un fonament ferm, confiança i complicitat és tot el què es pot demanar per emprendre un nou viatge.ssabem que t’ha arribat el moment d’emprendre un nou viatge.

Sabem que t’ha arribat el moment d’emprendre el teu gaudir, viatjar, descansar,,,sigui el que sigui, esperem que siguis molt feliç.

Amb tot això et volem agrair tot el què has fet pels nostres petits tresors.

MAI T’OBLIDAREM!

Mares i pares

ACOMIADAMENT DELS DE 6è

SOU MOLT GRANS!

Ja estem a final de curs com pot ser, que ràpid amb el temps heu crescut.

Us trobarem molt a faltar recordant els moments que junts hem anat passant. A Terra Nostra heu après a pensar, riure i treballar. Ja esteu ben preparats

Bruna, Eva, Gil, Josep i Biel, Iris, Christian, Rocío, Paula i Joel, sou genials, sou brutals, i us guardarem sempre aquí… Una nova etapa ara haureu d’obrir, cap a l’institut anar fent camí, endavant, sou valents, i us guardarem sempre aquí, sou molt grans!

Oh oh oh oh…

Un munt de coses heu entès que amb l’esforç i el treball tot es va realitzant.

Els cursos han anat passantdibuixant plegats heu forjat l’amistat. Un bon exemple heu estat, junts us heu anat ajudant i per això ara sou qui sou

Melodia: This is me (The Greatest Showman)