“ESCOLA FELIÇ, MÓN FELIÇ” (mantra de ioga)

Aquests curs, hem iniciat a l’escola una activitat de “COS CONSCIENT” ( des d’infantil 4 anys fins a 6è de primària) amb l´Íngrid i la Mònica (fisioterapeutes i professores de ioga ).

Amb les  sessions de Cos Conscient prenem consciència de nosaltres mateixos a diferents nivells (físic, emocional, mental ..) a través d’exercicis i asanes (postures), pràctiques respiratòries,  tècniques de relaxació, visualització i meditació.

Durant la sessió escoltem la música adequada a cada pràctica i s’expliquen diferents conceptes bàsics per poder connectar millor amb el cos i el nostre món interior.

Aquesta activitat la podem portar a terme gràcies a la col.laboració econòmica que ens ha aportat l’Ajuntament d’Olost.

Una pràctica engrescadora i molt interessant!!

(Clicant a la foto podreu veure imatges d’una sessió on ens vàrem barrejar diferents cicles)