GRAFFITI A LA NOSTRA ESCOLA.

‘’El graffiti compleix una funció d’apoderament i cohesió social, i constitueix una eina
molt útil de cara al treball comunitari, sobretot en joves’’ (Xavier Ballaz, 2009, p. 137).

Aquí teniu una mostra de com ha estat el procés d’el·laboració del grafitti sobre emcions pintat a una paret del pati de l’escola i tot el seu treball, el seu procés i resultat.

Una gran experiència i una possibilitat d’experimentar amb altres diversitats artístiques, desconegudes per tots nosaltres. Per tot això, volem agrair la col·laboració a l’Ajuntament d’Olost i al Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya per haver-ho pogut dur a terme gràcies a la subvenció rebuda.

Si cliqueu la foto podreu observar les fotos!