IV TROBADA DE COOPERATIVES D’OSONA

Enguany, Olost ha pogut gaudir d’una gran festa, la IV Trobada de Cooperatives d’Osona i del Lluçanès, des d’abans del confinament per la COVID que no sabia pogut celebrar de forma presencial.

Tots els alumnes de cicle superior de l’escola, juntament amb més de 380 alumnes més van poder viure un gran matí amb una gimcana de 4 proves:

• Jocs cooperatius
  • pintura d’un llenç
  • mercat dels productes
  • percussió corporal.

Estàvem organitzats per grups barrejats així vam poder conèixer a altres nens i nenes de diferents pobles i cooperatives.

Moltes gràcies a tothom qui ho va fer possible, ja que vam passar un matí molt dinàmic, lúdic, alegre i divertit.

Clica aquí per veure les fotos