CELEBREM LA SETMANA BIO A L’ESCOLA

Al llarg d’aquesta setmana hem celebrat la Setmana BIO a l’Escola 2020.

ADEFFA (Camadoca) ens ha realitzat 4 tallers del Projecte d’Aprenentatge i Serveis (ApS), “Tancant el cercle”, amb l’objectiu de donar a conèixer i afavorir la biodiversitat local al voltant de l’hort de l’escola i evitar la introducció d’espècies invasores, per aconseguir un espai equilibrat i sostenible.

Els alumnes de cicle superior, aquest dimarts pel matí vam fer el primer taller, on es tractava de fer un estudi de la flora i fauna de la bassa de l’escola i de la Riera d’Olost, amb la comparativa de resultats i reflexions sobre aquests.

Aquí en teniu una mostra de tot el nostre treball.