ENS HA VISITAT UNA CIENTÍFICA!

Aquest dimecres 14 de febrer, els alumnes de cicle superior van tenir la sort de rebre la visita d’una destacada científica, Alejandra Guerrero, gràcies al projecte que participem de  #100tífiques.

L’Alejandra, és una noia Colombiana de Bogotà, que fa 5 anys que viu aquí Catalunya. És geògrafa social i ens va compartir la seva passió per la investigació i la seva dedicació a abordar temes crítics com el canvi climàtic.

Durant la seva visita,  va destacar la importància de comprendre la intersecció entre el canvi climàtic i el recurs vital de l’aigua. Va compartir els detalls del seu projecte actual, centrat en la problemàtica de l’escalfament global i la seva repercussió directa sobre els recursos hídrics.

Els alumnes van tenir l’oportunitat d’interactuar amb ella, plantejant-li preguntes sobre el seu treball, les seves motivacions i les seves esperances per al futur. La seva visita va inspirar i encoratjar els alumnes a considerar les ciències com a una via per aportar canvis positius al món i que a partir d’un conflicte es pot generar nous canvis i oportunitats.