VISITA AL MUSEU OLÍMPIC DE BARCELONA

Els alumnes de cicle mitjà i superior hem anat fins a la muntanya de Montjuïc per visitar el Museu Olímpic de Barcelona. Hem començat el dia jugant en un taller anomenat “ Sense Fronteres” on hem pogut conèixer i practicar jocs tradicionals de cinc continents. També ens han explicat quins valors es transmeten en els Jocs i quin és el jurament olímpic. A l’acabar cada joc, ens han donat l’anella olímpica corresponent i al final les hem ajuntat totes representant el principal símbol dels Jocs Olímpics.

Seguidament, ens hem endinsat en el Museu i hem recorregut tots els passadissos plens d’objectes exposats, imatges, textos, pantalles interactives i audiovisuals per tal de buscar informació i així poder completar el nostre quadern olímpic.

La visita al Museu ha estat molt entenedora i significativa. Hem pogut visualitzar i palpar els Jocs Olímpics  i de ben segur que aquesta experiència ens ajudarà a continuar amb més coneixement aquest projecte des de l’escola.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos!