“ENS EXPLIQUEM”

Avui, dia 31 d’octubre a l’escola hem celebrat la castanyada per la tarda. Nosaltres, els alumnes de CS, hem hagut de preparar els cartells de la festa i explicar els jocs que realitzaríem tots plegats (cicle inicia, cicle mitjà i cicle superior). Ha sigut una activitat interessant, divertida i de nervis.

Primer vàrem començar en petits grups cooperatius en el disseny dels cartells. Després a la classe d’educació física, amb l’Albert, ens va explicar quins jocs faríem i els vam poder practicar. Llavors a l’aula, ens vàrem preparar els cartells dels jocs més l’explicació que faríem davant de tots els nens i nenes de primer, segon, tercer i quart.

A més a més, com que avui hi havia la Lincie, també ens ha tocat exposar-ho en anglès.

Aquí teniu una mostra.