VOLUNTÀRIES OLÍMPIQUES

La Judit, la mestra de música de l’escola, va ser voluntària durant els jocs olímpics de Barcelona, l’estiu de 1992 durant els partits d’hoquei patins que es van celebrar a la ciutat de Vic.

A tots els voluntaris els van donar un equipament per poder dur a terme la seva tasca. El seu era de color blau, però també n’hi havia un altre que era de color verd.

El passat dijous ens va explicar a l’alumnat de Cicle Inicial què és un voluntari i la importància que aquests van tenir per a poder tirar endavant tota la logística dels Jocs Olímpics de Barcelona. També va remarcar l’ambient festiu i d’alegria del que va formar part.