JOCS DE TAULA COM A EINA EDUCATIVA

Els jocs de taula són una eina educativa valuosa per al desenvolupament dels nens i les nenes durant l’etapa de Cicle Inicial a l’escola. A través d’aquests jocs, els infants poden aprendre de manera lúdica i divertida, potenciant diferents habilitats i competències.

En aquesta etapa, els jocs de taula ofereixen una oportunitat única per fomentar la socialització, la cooperació i el treball en equip. A més, ajuden a millorar la concentració, la memòria, les habilitats matemàtiques i la presa de decisions.

Pensem que és important incorporar els jocs de taula com a recurs pedagògic, ja que contribueixen al desenvolupament integral dels alumnes. A més, promouen valors com el respecte, la paciència i la tolerància.

En resum, els jocs de taula són una eina didàctica essencial en l’etapa de Cicle Inicial, que no només entreté i diverteix als nens i les nenes, sinó que també estimula el seu aprenentatge i creixement personal de manera significativa.

Cliqueu la imatge per veure més fotos.