Redistribuïm els espais del pati

Les reunions de delegats ja han donat els seus fruits al llarg del primer trimestre.

Aquests canvis en la redistribució dels espais han estat pensats i parlats en les reunions de delegats on s’han escoltat la veu dels alumnes i s’han produït alguns canvis que, ara amb el temps, es valora de manera positiva per part dels alumnes del centre.

Als nens i nenes de l’escola els hi estan agradant molt aquests canvis, que a continuació us enumerem els següents:

  1. El pati dels grans, han aprofitat les dues terrasses, una per pilota “no futbol’ i l’altre per cordes i guixos. També cada dia de la setmana, cada curs dels grans que son del de 3er fins 6è netegen el pati de papers i altres coses que no haurien d’haver-hi al terra.
  2. Pati de dalt: Es va demanar des de l’assemblea de delegats que es posessin pissarres per pintar amb guixos des de P3 fins a 2n. També han dibuixat una porteria al darrere de la caseta de fusta per jugar-hi.
  3. Al pati de sota: Els mestres han intensificat les vigilàncies a la pista 5 mestres i 6 dijous i divendres. També, un mestre per cada una de les terrasses.patis

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut