Grans

5è comença l’any a la biblioteca!

Els nens i nenes de 5è hem començat l’any 2021 fent una visita a la meravellosa biblioteca del nostre poble. Allà hem tingut la sort de gaudir d’una activitat enigmàtica on havíem d’aconseguir peces d’un trencaclosques per descobrir quins personatges havien desaparegut dels llibres de la biblioteca. L’activitat consistia en cercar a través de la […]

5è comença l’any a la biblioteca! Llegeix més »

BENVINGUTS AL MoMa!

Estimats lectors i lectores! Des de Cicle Superior us volem donar la benvinguda al museu MoMa. Aquest curs, el tema de l’any de l’escola és: VIATGEM A TRAVÉS DEL MUSEUS! A Cicle Superior, ens centrarem en els museus d’arreu del món, principalment amb el MoMa (Museum of Modern Art) de Nova York (Estats Units). És

BENVINGUTS AL MoMa! Llegeix més »

BENVINGUTS AL LOUVRE!

Benvinguts al Louvre! Enguany, com molts sabreu, el tema de l’any de l’escola és: “VIATGEM A TRAVÉS DELS MUSEUS”. Al Cicle Mitjà, visitarem els museus d’Europa, centrant-nos principalment en el Louvre situat a París, la ciutat de l’amor.  Cada classe hem escollit el nom d’una de les obres exposades en aquest conegut i prestigiós museu.Des

BENVINGUTS AL LOUVRE! Llegeix més »

Aquarel·les 5è

No hem pogut fer la caminada que teníem prevista per la castanyada, així que hem preparat altres activitats. Hem pintat uns arbres amb aquarel·les pel matí i hem jugat a jocs de taula. Per la tarda hem vist una pel·lícula. Us deixem fotos perquè veieu com ho hem fet.

Aquarel·les 5è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut