Projecte “Camins de Pau”

El 30 de gener ens vam agrupar els alumnes de 5è de totes les escoles d’Esparreguera més els alumnes de 4t dels tres instituts, per celebrar conjuntament el Dia Internacional de la No-violència i la Pau. Aquesta trobada ha sigut el producte final d’un projecte anomenat “Camins de Pau”, on l’objectiu principal era commemorar aquelles

Projecte “Camins de Pau” Llegeix més »

Celebrem la castanyada

El cicle d’educació infantil hem celebrat la castanyada a l’escola: mostrant-li les danses a la castanyera i ens ha portat castanyes torrades. Ens hem menjat els panellets que vam fer al llarg de la setmana; a la tarda vam fer diferents tallers de tardor i de Halloween (on cadascú va escollir l’activitat que volia realitzar).

Celebrem la castanyada Llegeix més »

LLEGIM SOBRE… EL DIA DE LA DONA!

Volem aprofitar la celebració del DIA DE LA DONA per ensenyar-vos l’exposició que hem preparat a la biblioteca de l’escola sobre diferents llibres relacionats amb aquest tema: Alguns d’ells les protagonistes són dones. D’altres estan escrits per diferents escriptores. Durant les properes setmanes el nostre alumnat podrà passar per la biblioteca per observar i llegir

LLEGIM SOBRE… EL DIA DE LA DONA! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut