SETMANA DIFERENT: SETMANA OLÍMPICA

La setmana del 18 al 22 de març a l’escola estem gaudint d’un munt d’activitats diferents… Mireu quina presentació ens fan els i les alumnes d’ I5!

I aquí us deixem un petit recull de la Cerimònia d’inauguració dels nostres Jocs Olímpics!

REPTES OLÍMPICS

Ja els tenim aquí, us presentem “Els reptes olímpics setmanals”. Cada dilluns es publicarà el repte setmanal a la Web i al passadís de l’escola. Cada curs haureu de deixar la resposta a la bústia que teniu dins la classe. Els divendres es publicaran les respostes… Endavant que comenci el joc!

ELS PASTORETS DE SANT ROC

Aquí us deixem els nostres Pastorets! Esperem que gaudiu tant com nosaltres! Felicitats a tots i totes els que ho heu fet possible! Sou uns artistes! Bon Nadal !

19 DE DESEMBRE BERENAR SOLIDARI

Des de les tutories de 4t i lligat amb els projectes d’emprenedoria iniciats des de l’escola aquest curs, us volem informar que el proper dia 19 de desembre, en acabar la cantada de Nadal, a les pistes d’atletisme, es farà la venda d’un berenar solidari, per recaptar fons per a les colònies de 4t.
La setmana de l’11 al 15 de desembre es farà una venda de tiquets des de les tutories.
Els/les alumnes hauran de donar els diners del berenar directament a la seva tutora.
Dimarts 12 de desembre hi haurà també paradeta a les 9h i a les 16:30h al pati de sorra per si algú vol comprar els tiquets presencialment.
Cada tiquet valdrà 2€ i servirà per a recollir el berenar el dia de la cantada.

BERENAR SOLIDARI (un tall de pa + xocolata + poma + una ampolla d’aigua).
Hi haurà l’opció de fer un berenar solidari sense gluten i/o sense lactosa (cal avisar amb antelació).

Pa Amb Tomaquet Mati Sticker for iOS & Android | GIPHY

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!