RECOLLIDA DE ROBA AMIGA

Benvolguts i Benvolgudes:

Aquest any la nostra escola torna a participar a la primavera, en el projecte:

Roba usada? El teu residu ple d’emocions!

Durant la quinzena del 29 d’abril al 10 de maig l’escola  disposarà d’un contenidor gàbia que recollirà  les bosses amb roba, cinturons, sabates, bosses, roba de la llar…

Us agrairíem que, si feu el “canvi d’armari” o teniu previst desfer-vos d’aquest tipus d’articles, els porteu a l’escola durant aquestes setmanes.

La roba té un gran valor per a les persones i porta integrades un munt d’emocions i sentiments. Això fa que sigui un residu del qual costa de desprendre’s.

Aprofitem per recordar-vos també que, durant tot el curs, continuem fent la recollida de piles usades per la campanya APILO i tòners de la campanya KUCHO.

Us animem a participar-hi!!!

SETMANA DIFERENT: SETMANA OLÍMPICA

La setmana del 18 al 22 de març a l’escola estem gaudint d’un munt d’activitats diferents… Mireu quina presentació ens fan els i les alumnes d’ I5!

I aquí us deixem un petit recull de la Cerimònia d’inauguració dels nostres Jocs Olímpics!

REPTES OLÍMPICS

Ja els tenim aquí, us presentem “Els reptes olímpics setmanals”. Cada dilluns es publicarà el repte setmanal a la Web i al passadís de l’escola. Cada curs haureu de deixar la resposta a la bústia que teniu dins la classe. Els divendres es publicaran les respostes… Endavant que comenci el joc!

ELS PASTORETS DE SANT ROC

Aquí us deixem els nostres Pastorets! Esperem que gaudiu tant com nosaltres! Felicitats a tots i totes els que ho heu fet possible! Sou uns artistes! Bon Nadal !