L’Eloy Sánchez, finalista als XV Premis Literaris Constantí 2021

L’alumne de sisè Eloy Sánchez ha quedat finalista al concurs de «Relats de patrimoni natural», en la categoria infants, dels XV Premis Literaris Constantí 2021, amb el seu relat «El perro misterioso».

En aquesta edició calia presentar un relat relacionat amb el patrimoni natural que ens envolta per ajudar en la conscienciació sobre la qualitat de vida i la sostenibilitat i per fer visible que preservar la Terra i el medi ambient és molt important per mantenir el llegat del passat, gestionar el present i preservar el futur.

Com a reconeixement, el seu relat es publicarà en un llibre que recollirà els altres treballs finalistes i guanyadors.

Enhorabona Eloy!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>