PESSEBRE VIVENT 2022

Bon dia,
Des de l’escola Sant Marc us convidem a assistir el proper dimarts dia 20 de desembre a 2/4 de 4 de la tarda, a la representació d’enguany del Pessebre Vivent. L’hem preparat amb molt d’amor i desitgem que, aquesta estona compartida, esdevingui un espai de felicitat… Llegeix més»

INICIACIÓ AL GPS

Ahir els nens i nens de cicle superior vam gaudir d’una activitat del camp d’aprenentatge ” Iniciació al GPS”.

Tots junts vam anar a Sant Marc i vam fer un circuit d’orientació fent servir el mapa i el GPS. Va ser una experiència molt enriquidora en el nostre entorn proper i utilitzant eines que no coneixíem.

Si cliqueu a la foto podreu accedir a un petit recull fotogràfic de la jornada.

TEIXIM COMARCA: EXPERIÈNCIA ERASMUS+

Bon dia famílies,
El CRP del Berguedà ha inaugurat una nova secció, Teixim Comarca, per donar a conèixer i compartir experiències entre centres i docents de la nostra zona. Hi hem participat des de l’escola explicant la nostra experiència del projecte Eramsus+ que vam finalitzar el… Llegeix més»

REUNIONS FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana es portaran a terme les reunions de cicles:

• Dimarts 4 d’octubre a les 17:00 hores Cicle Inicial.
  • Dimecres 5 d’octubre a les 17:00 hores Cicle Superior.
  • Dijous 6 d’octubre a les 17:00 hores Cicle Mitjà.

Totes les reunions es faran al mòdul del menjador.

HI HAURÀ SERVEI DE VIGILÀNCIA D’INFANTS A CÀRREC DE LA MONTSE LARRUBIA.

La vostra assistència és important per tal de compartir i col·laborar junts en el procés educatiu dels vostres fills i filles.

Equip de mestres.

BENVINGUTS AL NOU VIATGE!

Aquesta setmana hem començat un nou curs, i ha estat una setmana plena de preparatius per començar la nostra aventura.

Jocs de retrobament, penjadors, punts de llibre, horari, normes, càrrecs, …….i la Caixa del temps.

Entre tots hem construït una caixa que ens portarà a final de curs, tots i totes hem ficat un sobre dins la caixa del temps que obrirem al mes de juny, quan estiguem a punt d’acabar la nostra etapa a l’escola. En aquest sobre hem ficat una carta, un propòsit de curs, un objecte personal i una paraula bonica d’un company.

A continuació teniu un vídeo del moment en que cadascun de nosaltres ficava el sobre dins de la caixa abans de tancar-la fins a final de curs.

BON CURS A TOTHOM!

Benvinguts al curs 2018/2019! « Associació de Mares i Pares d'Alumnes de  l'Escola Sant Martí