Tornem a la SantlloTV en directe!!!

Benvolgudes famílies,

Tornem a la SantlloTV en directe!!! Us anunciem que aquest DIVENDRES 12 DE NOVEMBRE s’emetrà el primer programa de la SantlloTV del curs 2021/22. Esperem que us connecteu a les 11:40h, HORA D’EMISSIÓ EN DIRECTE AL NOSTRE CANAL DE YOUTUBE. El programa tindrà una durada d’uns 30 minuts aproximadament.

Podreu accedir a la retransmissió en directe a través d’aquest ENLLAÇ (el 12de novembre a les 11:40h).

Si no podeu veure-ho en directe sempre podreu accedir-hi a través de la WEB de l’escola a la secció SantlloTV.

Us hi esperem a totes i tots amb moltes ganes! Una fortíssima abraçada per a tothom!!!!

Atentament,

Equip de mestres de l’escola Sant Llorenç del Munt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *