SEMIFINALS A MARTORELL. TORNEIG JOHAN CRUYFF.

El passat diumenge 19 de maig, el nostre equip guanyador masculí del Torneig Johan Cruyff de Terrassa, va participar en les Semifinals a Martorell, juntament amb altres 5 ciutats.

Vam compartir l’autocar amb l’equip femení guanyador de Terrassa, les alumnes de l’escola Pere Viver.
Hem d’agrair molt als nostres mestres Miquel López i Ana Leal així com també a l’ex-alumne, Ayman Hablili, per l’acompanyament de l’equip durant aquesta jornada esportiva.
No vam poder guanyar a dos grans rivals, Martorell i Manresa, però ho vam passar d’allò més bé !! Cada participant va rebre un diploma esportiu per la seva participació en les Semifinals.
Us deixem un enllaç amb algunes fotos:

FOTOS SEMIFINALS MARTORELL 19-5-19

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *