SantlloTV PREMIAT COM A PROJECTE EDUCATIU

L’Ajuntament ha entregat dos ajuts per a projectes educatius premiats: un A NOSALTRES, l’Escola Sant Llorenç del Munt que permet treballar de manera interessant i motivadora totes les competències lingüístiques, i que rep 2.500 euros; i un altre a l’Institut Nicolau Copèrnic, per acostar l’art contemporani als alumnes a partir d’un eix temàtic, en aquest cas l’univers, i que s’ha emportat un ajut de 1.300 euros. En total, l’aportació municipal a beques i ajuts és de més de 38.000 euros.

ENHORABONA A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA QUE FA POSSIBLE DUR A TERME EL NOSTRE PROJECTE DE SANTLLOtv.