SANT JORDI 2018

El dilluns 23 d’abril vam celebrar la festa de Sant Jordi a la nostra escola. Com cada curs, l’AMPA es va encarregar de la parada de llibres i roses. Al llarg de tot el dia, cada classe va poder gaudir d’un temps per anar a remenar llibres.

També, es va continuant celebrant l’activitat anomenada “PATI-CONTE”. Des de les 10:30 fins a les 11h, tot l’ alumnat de l’escola van compartir una estona de lectura aprofitant els diferents espais del pati.

Clica aquí i veuràs més fotos

Pel que fa als més petits, a la tarda van poder gaudir de la representació teatral de Sant Jordi al gimnàs de l’escola a càrrec de l’equip de mestres d’Educació Infantil.