DIVENDRES 20 DE MARÇ S’HA EMÈS A LES 11H L’ESPECIAL SANTLLOTV!

Benvolgudes famílies,
Us anunciem ja s’ha emès el SANTLLOTV ESPECIAL d’avui divendres, 20 de març, per part de l’equip de mestres de l’escola Sant Llorenç del Munt.  HA ESTAT TOT UN ÈXIT !! MOLTES GRÀCIES.
Tot l’equip docent ha participat en l’elaboració d’aquest programa de televisió, per poder estar més a prop de tots/es vosaltres, especialment dels nens i les nenes. US DEIXEM AQUÍ EL PROGRAMA DEL  NOSTRE CANAL DE YOUTUBE.
Hi podeu accedir a través de la nostra pàgina de l’escola: Santllo TV DIRECTE a la secció SantlloTV o bé a través d’aquesta imatge on surt la nostra English teacher.
Una fortíssima abraçada per tothom! Cuideu-se molt! Us hi esperem!
Atentament,
L’equip de mestres de l’escola Sant Llorenç del Munt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *