CROS 2018

Agraïm a tots els alumnes de la nostra escola que han participat el dissabte, 15 de desembre al Cros de Terrassa.

Hem de felicitar molt especialment a:

CURS ALUMNE POSICIÓ PREMI
1rs i 2ns medalles a tots els participants
3rs Makram Balafquih nº 8 individual
Benjamí Masculí nº 2 GRUP
4ts Amani Balafquih nº 2 individual i grup
Benjamí Femení nº 2 GRUP
5ès Romaissae Ghrib nº 4 individual i grup
Ikram Afkiri nº 5 individual i grup
Aleví Femení nº 2 GRUP
6ès Achraf Hablili nº 8 individual i grup
Aleví Masculí nº 1 GRUP

AQUÍ US DEIXEM L’ENLLAÇ AMB ALGUNES FOTOS

FOTOS CROS 2018

CONCERT SANTA CECÍLIA

Avui, dia 22 de novembre, amb motiu de la celebració de Santa Cecília aquesta tarda hem gaudit d’un concert que tres alumnes de l’INS Torre del Palau ens han ofert per a tot el nostre alumnat:

Ona Martínez, flautista

Jordina Subirà, violoncel·lista

Llorenç Casals, clarinetista

MOLTES GRÀCIES PER HAVER COMPARTIT AMB NOSALTRES UNA ESTONETA TAN AGRADABLE I MÀGICA !!

SantlloTV PREMIAT COM A PROJECTE EDUCATIU

L’Ajuntament ha entregat dos ajuts per a projectes educatius premiats: un A NOSALTRES, l’Escola Sant Llorenç del Munt que permet treballar de manera interessant i motivadora totes les competències lingüístiques, i que rep 2.500 euros; i un altre a l’Institut Nicolau Copèrnic, per acostar l’art contemporani als alumnes a partir d’un eix temàtic, en aquest cas l’univers, i que s’ha emportat un ajut de 1.300 euros. En total, l’aportació municipal a beques i ajuts és de més de 38.000 euros.

ENHORABONA A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA QUE FA POSSIBLE DUR A TERME EL NOSTRE PROJECTE DE SANTLLOtv.

CESC SERRAT

La tarda del 9 de novembre, el cicle mitjà de la nostra escola juntament amb alumnat de l’escola Joan Marques Casals i Font de l’Alba, vam gaudir d’un espectacle meravellós del Cesc Serrat al Centre Cívic de Sant Llorenç. Moltes gràcies a tothom per fer possible petits somnis.

CASTANYADA

Dimecres a la tarda, com tots els anys, és tradició a la nostra escola celebrar els ballls per part d’E.Infantil i C.Inicial. Aquesta vegada, degut a la pluja, els vam haver de fer al gimnàs. En sortir, els hi esperava un berenar típic de la tardor al porxo de l’escola. I com no !! La foto de cada grup amb la Castanyera !!.

Podeu gaudir de la resta de fotos en el següent enllaç:

FOTOS CASTANYADA 18-19