PREINSCRIPCIÓ- MATRÍCULA CURS 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ- MATRÍCULA ALUMNAT NOU CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Aquest any, degut a la situació que vivim, no podrem fer la jornada de portes obertes per les noves famílies. Per aquest motiu us hem fet aquest vídeo:

QUINA DOCUMENTACIÓ CAL PRESENTAR:

Obligatòria:

– Sol·licitud de preinscripció

– Fotocòpia del DNI del pare i de la mare, o tutors/es legals

– Fotocòpia del llibre de família

– Fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne/a

– Fotocòpia del llibre de vacunes

-Adreça electrònica vigent

Si és el cas:

– Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental

– Fotocòpia del certificat de discapacitat

COM PODEM  FER LA PREINSCRIPCIÓ  SI VOLEM ANAR A ESTUDIAR PER PRIMER COP A L’ESCOLA D’OLIANA?

Un cop enviat resguard i documentació, des del centre us contestarem el correu, justificant la recepció de la sol·licitud.

• PRESENCIALMENT ,de manera EXCEPCIONAL, sols pels casos que no es pugui fer online, del 19 al 22 de maig:
    • caldrà demanar cita prèvia al telèfon 973470060 ( actiu en horari escolar) o al correu de l’escola c5005132@xtec.cat
    • HORARI: de 9:00 a les 13:00

COM ES FARÀ L’ATENCIÓ PRESENCIAL:

• al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions
  • Es demana la màxima puntualitat per tal d’evitar coincidir 2 famílies en el mateix espai.
  • cal portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • portar el bolígraf propi
  • es recomana portar mascareta i guants
  • no han venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes (en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació)

PERÍODE DE MATRICULACIÓ:

• Es formalitzarà del 13 al 17 de juliol

Els nens i nenes que continuïn al centre no cal que  facin cap tràmit, a no ser que es vulgui fer el canvi de l’assignatura optativa de religió/valors.Aleshores han de comunicar aquest canvi mitjançant el correu de l’escola:  c5005132@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *