SOM ARTISTES!

Hola famílies!
Avui al matí hem sortit de l’escola per a fer d’artistes.
Els nens i les nenes de la classe dels conills han pintat el prat verd amb els pipiripips  i les magnífiques muntanyes que tenim a Oliana.
Aquí us deixem un recull de fotografies.

Sant Jordi 2021

El passat 23 d’abril vam celebrar el dia de Sant Jordi a l’escola. Vam organitzar una gimcana literària on els alumnes van anar passant per diverses estacions on van poder fer:

• musicoteràpia
  • decorar un drac entre tots els alumnes de l’escola
  • inventar una història entre tots
  • escoltar un conte
  • recitar… Llegeix més»

TREBALLEM LA LÍNIA DEL TEMPS!

Els nens i les nenes de l’escola Sant Jordi d’Oliana hem treballat la línia del temps, hem fet uns grups de treball en els quals hem compartit noves experiències, nous aprenentatges i conceptes, i ens ho hem passat d’allò més bé!
Llegeix més»

OBSERVEM ELS SENYALS DEL NOSTRE POBLE!

Divendres dia 9 d’Abril vam anar d’excursió pel nostre poble.

A la classe dels conills estan treballant el projecte dels TRANSPORTS, per aquest motiu, vam estar observant els senyals de trànsit i els mitjans de transports terrestres.

Us deixem un petit vídeo de la sortida.

BONA PASQUA!

Aquest matí, els nens i nenes de Cicle Inicial, hem fet un taller de bombons de xocolata per donar la benvinguda a la Pasqua. Ens ho hem passat molt bé i esperem que ens hagin quedat boníssims!
Us desitgem unes bones vacances!

PROJECTE: Oliana, el nostre poble

Els nens i nenes de 1r hem estat fent un projecte sobre Oliana, el nostre poble. Aquest projecte s’ha fet a l’àrea de medi amb l’objectiu de conèixer més a fons el poble on vivim.
S’han fet diferents activitats dins de l’aula, com per exemple, situar… Llegeix més»

Plàstica Cicle inicial

Aquest trimestre els nens i les nenes de 1r i 2n hem treballat l’autor Antoni Gaudí i la tècnica del collage amb papers de xarol.
A part d’aplicar aquesta tècnica plàstica en diverses activitats, hem treballat les obres més rellevants d’aquest gran artista.
Aquí us deixem unes… Llegeix més»

EASTER EGGS

In celebration of Easter, the primary first and second students have been working Easter traditions. Also, the kids have decorated easter eggs with white wax crayons and watercolours.
Here you can see some photos!
It has been an enjoyable activity for all! We wish you a… Llegeix més»

TREBALLEM LES EMOCIONS

Bon dia!
Els nens i nenes de P4 han treballat les emocions a través del conte del Monstre de Colors.Hem explicat el conte i hem representat les emocions del monstre tot fotografiant-nos! A més a més, hem tenyit l’arròs amb pintura per poder guardar cada… Llegeix més»

RACONS APRENENTATGE

Bon dia!
Aquí us deixem un recull d’imatges dels racons d’aquesta setmana. Fem una breu explicació dels racons nous:
– Construïm una ciutat amb els blocs de construcció, tot respectant la numeració i el color.
– Fem d’artistes, dibuixem la cara dels nostres companys, tot fixant-nos amb… Llegeix més»

8 DE MARÇ

El 8 de març se celebra el dia internacional de la Dona treballadora. És per això que els nens i nenes de Cicle Inicial hem estat fent un treball de cerca biogràfica de 9 dones importants per la història.
JK Rowling, Greta Thunberg, Emmeline Punkhurst, Marie… Llegeix més»

RACONS D’APRENENTATGE

Bon dia, pares i mares,
Els nens/es de P4 us volen ensenyar els racons d’aprenentatge que em estat duent a terme aquestes setmanes:
– Racó de grafisme: a través de les làmines els nens i nenes fan el traç amb retolador per allà on indica les línies… Llegeix més»

CARNAVAL

Aquest matí, a l’escola hem celebrat el nostre Carnaval. Aquest any no hem pogut fer la tradicional cercavila pel poble fent xerinola tots junts amb els alumnes de la Llar d’Infants i les famílies, però no hem volgut deixar de fer un mica de festa… Llegeix més»

L’ESCOLA SANT JORDI US DESITJA BON NADAL!

Aquest curs ha estat ben diferent, tan pels infants com pels docents. Hem de felicitar de valent a tots els infants que s’han adaptat a la situació que estem vivint, utilitzant les mesures pertinents. Tot i no poder veure els seus magnífics somriures, la seva felicitat es reflexa a la mirada.

Ja tenim un terç de curs a la butxaca, ara, toca gaudir de la família més propera i descansar per poder carregar les piles!

Us deixem un vídeo fet amb molt amor per desitjar-vos unes bones festes i un bon any nou!

Equip Educatiu,

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!

Avui els infants d’Educació Infantil han anat al bosc a buscar el Tió.
L’han trobat ben amagat en un camí prop de l,escola.
Durant aquesta setmana el tindrem amb nosaltres, els nens i les nenes li poden portar menjar.

Llegeix més»