2022

Santa Cecília

El dimarts 22 de novembre arriba la festa de la música a la nostra escola. Amb el motiu de la celebració de Santa Cecília, els i les alumnes gaudiran de diversos concerts amb instruments com la guitarra espanyola, saxòfon, baix elèctric, violí, violoncel, bateria, piano. Els artistes que portaran a terme aquests concerts són els nostres alumnes. Quines ganes de veure les seves actuacions!

Santa Cecília Llegeix més »

L’aparell locomotor

Els nens i nenes de 3r estem estudiant l’aparell locomotor.
I… quina millor manera de fer-ho que a través d’un experiment i les seves corresponents hipòtesis. Primer, amb una bola de plastilina hem fet el cos humà i, hem observat que no s’aguantava. Després hem fet el mateix però amb pals de polo. Hem vist que els pals subjectaven el cos humà i que, aquests, representaven els ossos.
Hem gaudit molt d’aquest experiment!

L’aparell locomotor Llegeix més »

Els sentits a 1r

Els nens i nenes de primer hem treballat els sentits de manera vivencial. Hem tastat diferents alumnes, hem olorat espècies i fruites i hem descobert objectes a través del tacte. Ens ho hem passat d’allò més bé!

Els sentits a 1r Llegeix més »

Taller de Consum responsable a 5è

Quins drets i deures tenim com a ciutadans? L’alumnat de cinquè ha gaudit d’un taller sobre què és el consum responsable. Hem fet una activitat on es simulava un centre comercial amb diferents botigues on havíem de comprar productes, hem après què és l’OMIC (Oficina municipal d’informació al consumidor) i en què ens hem de

Taller de Consum responsable a 5è Llegeix més »

Toca-Toca

Els nens i nenes de 1r estem treballant els sentits a través de l’experimentació. Avui, ha tocat el sentit del tacte. Què trobarem a les capses sorpresa?

Toca-Toca Llegeix més »

Taller camí dels residus

Avui a les classes de 2n hem fet el taller del camí residus. Ens han explicat que signifiquen les 3 R: reduir, reutilitzar i reciclar. Finalment, hem portat a pràctica el reciclatge a través d’un joc. Ens ho hem passat molt bé! I ara… a continuar practicant!  

Taller camí dels residus Llegeix més »

Taller rupestre

Aquesta setmana, a la classe dels Sonic@s i Monstr@s contra alienígenes (2n), ens ha vingut a visitar l’expert del Museu de Montmeló, en Pol. Gràcies a ell ens hem convertit en artistes rupestres. Ens ho hem passat SUPER BÉ!!

Taller rupestre Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut