VISITA MUSEU MOLÍ PAPERER

El passat dimarts 28 d’octubre, l’alumnat de 5è i 6è vam visitar el Museu Molí Paperer, a Capellades. Allà vam descobrir com s’elaborava el paper de manera tradicional i vam veure les antigues màquines i impremtes. Ens va impressionar conèixer tot el procés i les eines que s’utilitzaven abans. Per acabar, vam fer un taller d’impressió japonès anomenat Gyotaku, on vam estampar peixos i vam crear les nostres pròpies obres. Va ser una sortida molt divertida i plena d’aprenentatges!

 


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut