Trets d’identitat

El nostre Projecte Educatiu es defineix pel següents TRETS D’IDENTITAT:

El Projecte Educatiu de Centre estableix les línies d’actuació per a tots el membres de la nostra Comunitat Educativa i és a l’hora, el compromís de la nostra escola amb la Societat del S.XXI.

• Volem ser una escola oberta a tothom, acollidora, inclusiva i compromesa amb la societat.
  • Tenim com a pilars bàsics de la nostra acció educativa els valors del diàleg, la justícia, respecte a la multiculturalitat i diversitat i respecte als drets humans tot promovent la cultura de la pau.
  • Defensem un desenvolupament integral de totes les capacitats de cada alumne/a per esdevenir persones autònomes i ciutadanes i ciutadans responsables, que es comprometin en la millora de l’entorn social i natural.
  • Treballem per aconseguir majors nivells d’autonomia intel·lectual i afectiva, i graus progressius de felicitat personal i col·lectiva. Per això incorporem el tractament de les relacions interpersonals, la gestió de les emocions i la resolució de conflictes.
  • L’escola està arrelada a la realitat històrica, social i cultural del nostre país. Volem promoure actituds positives envers diverses manifestacions de la cultura catalana.
  • L’escola és laica. Es respecten totes les creences que siguin respectuoses amb les diferents maneres de pensar. La celebració de les festes tradicionals té un caràcter popular i històric, però no sentit religiós.
  • Considerem com a fonamental la participació de tots els que formem la comunitat educativa, degut a que representem un element dinamitzador bàsic per a la vida de l’escola.
  • Potenciem el respecte a la natura i al medi ambient.