Número de desempat per a les preinscripcions: 69.448

Telf. d’ajuda de l’Ajuntament per complimentar la beca:

93 474 33 99 (12:00h a 14:30h)

DOCUMENT SOL·LICITUD DE LA BECA DE MENJADOR

(CLIQUEU)

BASES DE LA CONVOCATÒRIA BEQUES DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL

(CLIQUEU)

1. Guia per cumplimentar la sol·licitud de la beca (cliqueu)

2. Preguntes freqüents (cliqueu)

3. On us podeu informar (cliqueu)

Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària 2021/2022
Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/2021 (CLIQUEU)

BENVINGUTS AL CURS 2020-21

PLA D’OBERTURA DE CENTRE 2020-21 (CLIQUEU)

És molt important que respecteu aquests horaris d’entrades i sortides. Recomanem evitar l’acumulació de gent a l’entrada.

VOLS CONÈIXER UNA MICA MÉS LA NOSTRA ESCOLA?Aquí us deixem dos vídeos

P3, P4 i P5 MAG RAUL

La setmana passada vam rebre una visita molt especial a l’escola: El Mag Raül. Vam veure com apareixia d’entre les flames un colom blanc, com un mocador juganer s’amagava entre les mans del Raül, com una taula volava per la classe… Va ser un matí… Llegeix més»

1r CAN XARAGALL

El dia 21 d’abril els alumnes de cicle inicial van anar d’excursió a Can Xaragall, on van gaudir d’un joc de pistes pel bosc sobre la llegenda de Sant Jordi.
Més tard van fer el nostre punt de llibre i van jugar mooooolt!!!
A la tarda van… Llegeix més»

Finalistes i guanyadors de la mostra punts de llibre 2021

Com cada any, s’ha organitzat a les escoles de Cornellà la mostra de punts de llibres. Aquest curs s’han dibuixat els punts de llibres per celebrar l’any internacional de les fruites i les verdures. A la nostra escola tenim una finalista, la Nerea Vera Murillo de 2n, i una guanyadora, la Sofia Karlota Cepeda Charcopa de P-3.

Podeu veure els seus punts de llibre i el de la resta de finalistes i guanyadors al video de l’article.

Visitem el bosc vertical

Els nens i les nenes de cicle mitjà hem anat d’excursió al Bosc vertical de Dosrius. Hem realitzat un circuit d’aventura pels arbres, on hem trobat ponts, passarel·les, tirolines i xarxes. Us deixem una mostra a continuació perquè veieu com ens ho vam passar!

P4 i P5 van a la granja.

Un any més els nens i nenes de P4 i P5 han visitat la granja de Can Pere. En aquesta excursió s’ho passen d’allò més bé. Poden veure i cuidar els animalets. Aquest any han pogut veure un conillet acabat de nèixer i han donat… Llegeix més»

Wh poster

Hello everyone! In second grade we have worked the basic WH questions to know their meaning and to make a good use of them. We have cut and paste some images in the correct WH word and explain when we should use them, giving examples… Llegeix més»

3r i 4t fan la seva mona

Quina tradició més maca fer i menjar la mona!! Aquest curs no ha sigut gens fàcil trobar els ingredients per fer-la, perquè estaven amagats per tota l’escola. Hem trobat unes pistes i hem fet proves per tal d’aconseguir-los. Aquí teniu als nens i nenes de… Llegeix més»

5è i 6è fan la seva mona!

1r i 2n fan la seva mona!!

Infantil fa la mona!!

Quina tradició més maca fer i menjar la mona!! Aquest curs no ha sigut gens fàcil trobar els ingredients per fer-la, perquè estaven amagats per tota l’escola. Hem trobat unes pistes i hem fet proves per tal de trobar-los. Aquí teniu als nens i nenes… Llegeix més»

1r EASTER BUNNIES

Happy Easter!!
Easter is coming and in first grade we are making our Easter bunnies with toilet paper roll, paint and some decoration items to make them beautiful and cute! We hung them in the corridor to welcome the spring: the season of the colours, flowers… Llegeix més»

P4. Ulleres de pirates

Els pirates de P4 hem fet aquestes ulleres de llarga vista tant boniques. Amb una mica de pintura, cinta vermella i paper de cel•lofana blau ens han quedat molt bé!! Us agraden? A nosaltres molt!!
Ara ja estem preparats per trobar molts tresors!!! Som-hi pirates!!!

Visitem el riu Llobregat

El riu Llobregat és un espai vertebrat al voltant de l’aigua, amb una gran biodiversitat. A més trobem diversos ambients i paisatges que conformen un entorn ric i variat.
Avui hem anat al riu Llobregat, amb aquesta visita  hem après a  reconèixer la flora i la… Llegeix més»