Sortida 5è al Museu de les Matemàtiques

Els alumnes de 5è vam anar de visita al Museu de les Matemàtiques. Vam anar caminant des de l’escola i allà vam podeu gaudir i participar del taller de les cúpules de Leonardo da Vinci. Ens ho vam passar molt i molt bé. Us deixem algunes fotografies perquè ho pugueu veure.

https://photos.app.goo.gl/GZX5NJHcpoweBx1BA

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut