Grups flexibles a cicle inicial

Els nens i nenes de cicle inicial de l’escola Sant Ildefons ens agrada molt treballar l’àrea de català en grups flexibles. Ens barregem les classes de primer i segón i ens agrupem en diferents grups segons els nostre nivell, d’aquesta manera podem treballar d’una manera més divertida i adient a les nostres nostres necessitats. Els nens nouvingtus treballen molt la llengua oral perque aviat puguin comunicar-se en la llengua vehicular de l’escola, els nens que necessiten més ajuda treballen en un grup molt reduït, d’aquesta manera la mestra pot ajudar-los més. Tots estem molt contents del nostre grup i ens agrada molt aprendre!.