Visita a l’Ajuntament de Cornellà

Els alumnes de 3r hem visitat una de les dependències que té l’Ajuntament de Cornellà, la Sala de Plens. Ens han fet una extensa explicació de la seva història i el seu funcionament. Teniem preparades unes preguntes que l’Alcalde ens ha respost.

 


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut