Un acomiadament molt especial

Ahir dimarts, vam acomiadar al nostre conserge, Paco Medina, que es jubila avui després de 18 anys treballant a la nostra Escola. Durant aquest temps ha format part de l’equip humà d’aquest centre i, sens dubte, el trobarem a faltar. Tots li desitgem que sigui molt feliç en aquesta nova etapa. Nosaltres no l’oblidarem, ja que ha deixat una bona empremta a l’Escola, un exemple és la meravellosa ludoteca que ens va construir, i que és un dels espais més emblemàtics que hi tenim.

 


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut