Trobada de robòtica amb escoles de Panamà

Els alumnes de 6è que vam dur a terme el projecte “Els estats de la matèria” a Scratch hem tingut una trobada molt especial.

Hem fet una videotrucada amb alumnes de les escoles Loui Martínz al districte de San Miguelito i l’escola bilingüe China al districte Las Garzas de Panamà, i amb els seus mestres, a més dels mestres de la universitat tecnològica de Panamà que han executat aquest projecte al seu país.

Primer el director i després la Sidia, mestra de la universitat, ens han parlat d’aquest projecte anomenat ESACINTES i de la importància de treballar la robòtica i poder afegir una visió social en els nostres aprenentatges.

Més tard, els alumnes de les escoles de Panamà i nosaltres hem explicat els nostres projectes.

Estem molt contents d’haver pogut gaudir d’aquesta videotrucada, per viure l’experiència de dos projectes a tanta distància, gràcies a l’ajuda del Citilab de Cornellà.

A continuació us deixem unes imatges de la nostra trobada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *