Treball per projectes: l’hort de l’escola

Durant aquest curs, ens hem anat introduint en la metodologia del treball per projectes. Amb l’ajuda la Xarxa Competencial i el CRP de Cornellà hem après diferents aspectes sobre aquesta manera de treballar.
A nivell pràctic, els alumnes de 5è van elaborar un projecte, partint del seu interès per l’hort de l’escola, i els resultats han estat molt satisfactoris, de manera que estem molt motivats per seguir impulsant aquesta metodologia el curs vinent.

A les següents imatges us podeu fer una idea del procés que hem seguit per l’elaboració del projecte de 5è:

1. Planificació

02 Planificació