Projecte Volcans a 5è

Aquest curs, la nostra escola segueix implantant la metodologia de treball per projectes, en part del nostre horari lectiu. Tot el claustre ens estem formant per aprendre més d’aquesta manera de treballar i du a terme projectes com el dels volcans de 5èB.
La classe de 5èB va decidir investigar i aprendre sobre aquest fenomen de la natura que són els volcans. El nostre aprenentatge no només ha estat teòric, sobretot, ha estat vivencial com podeu veure a les fotografies.
Si seguiu la nostra pàgina web podreu veure altres projectes que fem a l’escola.