LA CLASSE DELS CASTELLS (P5) FA PSICOMOTRICITAT

La Classe de P5: “Els Castells”, ens ho hem passat molt bé fent Psicomotricitat!

Primer hem fet escalfament, seguidament hem jugat a encistellar pilotes i a saltar amb les pilotes saltarines!

I per últim, uns minuts de relaxació!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut