Jornada Multiesportiva 6è

Com cada any celebrem al estadi d’Atletisme de Cornellà de Llobregat unes Jornades Multiesportives,  en aquestes Jornades Multiesportives ens ajuntem diferents escoles de tot el municipi per a participar i gaudir d’un dia d’esport fora de l’escola, d’aquesta manera també coneixem altres nens d’altres escoles i fomentem la interrelació entre ells,  apliquem els valors i les normes de convivència a través de la jornada esportiva, prenem consciència del valor del treball individual i col·lectiu i desenvolupar hàbits d’esforç i actituds de confiança, iniciativa, responsabilitat, interès i curiositat.  Participem en jocs com a element d’aproximació als altres.  Compartim i gaudim de l’exercici físic en col·lectivitat i mitjançant el joc i aprenem a tindré una actitud solidària, tolerant, respectuosa i resolent els conflictes mitjançant el diàleg.